مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-05سياسي

در حوزه بانک ژنتیک 130 هزار نمونه را اخذ کردیم 


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت:  در حوزه بانک ژنتیک که سرمایه عظیم ملی است توانستیم  با همکاری سازمان زندانها حدود 130 هزار نمونه را  اخذ  کنیم و  40 پروفایل احصا شده است.

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت:  در حوزه بانک ژنتیک که سرمایه عظیم ملی است توانستیم  با همکاری سازمان زندانها حدود 130 هزار نمونه را  اخذ  کنیم و  40 پروفایل احصا شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس مسجدی آرانی در نشست خبری امروز گفت: در سازمان پزشکی قانونی نهضت خدمت رسانی توام با تکریم ارباب رجوع دنبال می شود و تلاشمان این است که در بالاترین حد علمی نظرات مان را اعلام کنیم.

آن چیزی که در پزشکی قانونی دنبال می شود برگرفته از تفکرات ناب امام (ره) است.

وی ادامه داد: پزشکی قانونی در سراسر کشور 446 مرکز فعال دارد که 230 مرکز آن ملکی و 49 مرکز آن استیجاری و 128 مرکز امانی و 39 مرکز در مطب پزشکان است.

وی با تاکید براینکه دو مولفه مهم یکی ابنیه و نیروی متخصص در ارایه خدمات پزشکی قانونی بسیار مهم است، گفت: 13 پروژه در استانهای مختلف اعم از البرز و اصفهان و هرمزگان و گلستان و آزادشهر و یزد و کرمانشاه و سرپل ایاب ذهاب و قزوین و گیلان و تهران را در ایام دهه فجر افتتاح خواهیم کرد و با این پروژه ها 14 هزار و 750 متر مربع به فضای ملکی ما اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه بانک ژنتیک 130 هزار نمونه را اخذ کردیم 

در حوزه بانک ژنتیک 130 هزار نمونه را اخذ کردیم